Dział reklamacji produktów
ul. Sławińskiego 10,
15-349 Białystok
Godziny pracy:
Pon. – Pt.: 7.00-17.00
PROSIMY O KONTAKT DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, UDZIELAMY ODPOWIEDZI W CIĄGU 24 GODZ.
e-mail: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl
Do działu Reklamacji mogą Państwo zgłosić wszystkie nieprawidłowości związane towarem. Przed złożeniem reklamacji sprecyzuj czy powołujesz się na gwarancję producenta, rękojmię czy niezgodność towaru z umową. Formularz reklamacji, wymiany oraz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia. Dodatkowo możesz go pobrać w tym miejscu:
Każde zgłoszenie reklamacyjne (gwarancyjne) należy zgłosić na adres: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl
Dział reklamacji udostępnia link do zamówienia kuriera:
https://dhl24.com.pl/serwis/awnarzedzia/panel-prosty/naprawa/krok1.html
W pierwszym oknie w polu „numery napraw” proszę pisać nazwę urządzenia oraz markę np. „PROSTOWNIK YATO”, a w następnym oknie dane kontaktowe do odbioru przesyłki. Po kompletnym wypełnieniu formularza oraz autoryzacji dokonanej przez AW-NARZĘDZIA dostaniecie Państwo link zwrotny od DHL z możliwością wyboru daty oraz godziny odbioru paczki. W ostatnim mailu będzie list przewozowy, który należy dołączyć do paczki.
Na nasz koszt odbieramy przesyłki marki:
- AWTOOLS,
- TOYA,
- YATO,
- LUNA,
- STHOR,
- POWER UP,
- VOREL,
- FLO,
- uszkodzenia transportowe (niezbędne jest przesłanie na adres: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl zdjęć przedstawiających uszkodzenia oraz protokołu szkody sporządzonego w obecności przewoźnika).
Urządzenia, które posiadają gwarancję DOOR2DOOR (wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta na koszt serwisu) nie będą przez nas autoryzowane.
Sprzęt bez dołączonych dowodów sprzedaży oraz opisów usterek będzie odsyłany z doliczonymi kosztami przesyłki.
W przypadku kilku produktów, proszę o w miarę możliwości scalanie ich w jedną paczkę.
Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
ul. Sławińskiego 10, 15-349 Białystok
Godziny pracy:
Pon. – Pt.: 7.00 – 17.00
PROSIMY O KONTAKT DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, UDZIELAMY ODPOWIEDZI W CIĄGU 24 GODZ.
e-mail: serwis@aw-narzedzia.com.pl
Profesjonalny serwis elektronarzędzi oraz narzędzi spalinowych. Oferujemy naszym Klientom profesjonalne usługi serwisowe zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym, przeglądy okresowe elektronarzędzi i maszyn spalinowych.
Zamówienia na części dokonywane na serwisie AW Narzędzia należy składać do godziny 14:00.
Zamówienie złożone po godzinie 14:00 mogą nie zostać odebrane przez kierowców obsługujących Państwa trasy, tym samym zamówienia te mogą opóźnić się w realizacji.
Po odebraniu dostawy proszę dokładnie sprawdzić stan jakościowy i ilościowy zamówienia z fakturą zakupu.
Błędy w dostawie lub zastrzeżenia jakościowe prosimy zgłaszać najszybciej jak to możliwe – najpóźniej 7 dni od momentu dostawy.
Nasi doskonale wyszkoleni serwisanci gwarantują wysoki poziom świadczonych usług.
- naprawy gwarancyjne,
- naprawy pogwarancyjne,
- drobne naprawy,
- przeglądy gwarancyjne,
- przeglądy okresowe,
- ostrzenie noży,
- ostrzenie łańcuchów,
- bieżąca konserwacja,
- części zamienne, oleje, smary
- Awtools
- Graco,
- Kupczyk (kompresory),
- Makita,
- Master,
- Nac,
- Awtools,
- Black&Decker,
- Bosch,
- Dewalt,
- Flex,
- Fein,
- Graco
- Hikoki,
- Kupczyk (kompresory)
- Makita,
- Master,
- Metabo,
- Milwaukee,
- Nac,
- Starmix