Dział reklamacji produktów

ul. Sławińskiego 10,
15-349 Białystok

Godziny pracy:
Pon. – Pt.: 7.00-17.00

PROSIMY O KONTAKT DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, UDZIELAMY ODPOWIEDZI W CIĄGU 24 GODZ.

e-mail: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl

Do działu Reklamacji mogą Państwo zgłosić wszystkie nieprawidłowości związane towarem. Przed złożeniem reklamacji sprecyzuj czy powołujesz się na gwarancję producenta, rękojmię czy niezgodność towaru z umową. Formularz reklamacji, wymiany oraz zwrotu dołączany jest do każdego zamówienia. Dodatkowo możesz go pobrać w tym miejscu:

POBIERZ FORMULARZ

Każde zgłoszenie reklamacyjne (gwarancyjne) należy zgłosić na adres: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl

Dział reklamacji udostępnia link do zamówienia kuriera:

https://dhl24.com.pl/serwis/awnarzedzia/panel-prosty/naprawa/krok1.html

W pierwszym oknie w polu „numery napraw” proszę pisać nazwę urządzenia oraz markę np. „PROSTOWNIK YATO”, a w następnym oknie dane kontaktowe do odbioru przesyłki. Po kompletnym wypełnieniu formularza oraz autoryzacji dokonanej przez AW-NARZĘDZIA dostaniecie Państwo link zwrotny od DHL z możliwością wyboru daty oraz godziny odbioru paczki. W ostatnim mailu będzie list przewozowy, który należy dołączyć do paczki.

Na nasz koszt odbieramy przesyłki marki:

  • AWTOOLS,
  • TOYA,
  • YATO,
  • LUNA,
  • STHOR,
  • POWER UP,
  • VOREL,
  • FLO,
  • uszkodzenia transportowe (niezbędne jest przesłanie na adres: reklamacje@aw-narzedzia.com.pl zdjęć przedstawiających uszkodzenia oraz protokołu szkody sporządzonego w obecności przewoźnika).

Urządzenia, które posiadają gwarancję DOOR2DOOR (wysyłka bezpośrednio do serwisu producenta na koszt serwisu) nie będą przez nas autoryzowane.

Sprzęt bez dołączonych dowodów sprzedaży oraz opisów usterek będzie odsyłany z doliczonymi kosztami przesyłki.

W przypadku kilku produktów, proszę o w miarę możliwości scalanie ich w jedną paczkę.

Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

ul. Sławińskiego 10, 15-349 Białystok

Godziny pracy:
Pon. – Pt.: 7.00 – 17.00

PROSIMY O KONTAKT DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, UDZIELAMY ODPOWIEDZI W CIĄGU 24 GODZ.

e-mail: serwis@aw-narzedzia.com.pl

Profesjonalny serwis elektronarzędzi oraz narzędzi spalinowych. Oferujemy naszym Klientom profesjonalne usługi serwisowe zarówno w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym, przeglądy okresowe elektronarzędzi i maszyn spalinowych. 

Zamówienia na części dokonywane na serwisie AW Narzędzia należy składać do godziny 14:00.
Zamówienie złożone po godzinie 14:00 mogą nie zostać odebrane przez kierowców obsługujących Państwa trasy, tym samym zamówienia te mogą opóźnić się w realizacji.

Po odebraniu dostawy proszę dokładnie sprawdzić stan jakościowy i ilościowy zamówienia z fakturą zakupu.
Błędy w dostawie lub zastrzeżenia jakościowe prosimy zgłaszać najszybciej jak to możliwe – najpóźniej 7 dni od momentu dostawy.

Nasi doskonale wyszkoleni serwisanci gwarantują wysoki poziom świadczonych usług.

  • naprawy gwarancyjne,
  • naprawy pogwarancyjne,
  • drobne naprawy,
  • przeglądy gwarancyjne,
  • przeglądy okresowe,
  • ostrzenie noży,
  • ostrzenie łańcuchów,
  • bieżąca konserwacja,
  • części zamienne, oleje, smary
  • Awtools
  • Graco,
  • Kupczyk (kompresory),
  • Makita,
  • Master,
  • Nac,
  • Awtools,
  • Black&Decker,
  • Bosch,
  • Dewalt,
  • Flex,
  • Fein,
  • Graco
  • Hikoki,
  • Kupczyk (kompresory)
  • Makita,
  • Master,
  • Metabo,
  • Milwaukee,
  • Nac,
  • Starmix